Document Management
- Voordelen van Document Management Systeem
- Waarom is een Document Management Systeem belangrijk?
Voordelen document management systeem
- Gebruiksvriendelijk: Eenvoudige installatie en configuratie, cloudlevering op SaaS-basis en een gebruiksvriendelijke, intuïtieve interface betekenen dat toepassing van DocuShare Flex dagen en niet maanden in beslag neemt en dat weinig tot geen training of IT-ondersteuning nodig is. Altijd en overal toegang tot content en gebruik van een volledige-tekst-zoekmachine om bestanden in slechts enkele seconden te vinden.
Mobiel: De werkplek van nu is mobiel – je neemt het werk met je mee. Met de DocuShare Flex app kun je inloggen op documenten, naar documenten zoeken en ze bekijken, downloaden, uploaden en delen, mobiel vastleggen en gemakkelijk taken zoals documentgoedkeuringen voltooien. Met de app kunnen cruciale bedrijfsactiviteiten doorgaan, waar je ook bent.
Veilig: Xerox volgt de beste praktijk van de industrie op het gebied van cloudbeveiliging, inclusief versleutelde gebruikersauthenticatie, geplande back-ups, externe opslag en sitereplicatie. Administrateurs kunnen rechten en toestemmingen beheren – wie heeft toegang tot documenten, mag documenten schrijven en inzien, wie mag geautomatiseerde gegevens archiveren, herzieningen en vernietiging mogelijk maken; en wie kan gebruik maken van controlesporen qua rapportage en beveiliging.
Schaalbaar: DocuShare Flex groeit met uw bedrijf mee, schaalt mee met veranderingen in gebruikersaantallen, opslagruimte en procesvereisten. Daarnaast kun je gelijktijdige gebruikerslicenties kiezen – een aantrekkelijke optie als jouw organisatie een beperkt aantal gebruikers heeft dat regelmatig gebruik van Flex maakt.
Wat levert werken met een document management systeem op?
- Snellere toegang tot informatie
- Veilige opslag van documenten
- Lagere milieubelasting
- Eenvoudige koppelmogelijkheden met ERP/CRM/HRM of financiële pakketten

Kofax Power PDF
Meer dan 98% van de zakelijke online documenten zijn in pdf-format en die zijn niet altijd gemakkelijk te bewerken. Met Kofax Power PDF kun je snel en eenvoudig PDF-bestanden maken, converteren, bewerken, ondertekenen en delen. Deze krachtige en intuïtieve desktop tool is ontworpen om de productiviteit van je collega’s te optimaliseren. Vraag hier uw gratis proefperiode van 30 dagen aan.

Eenvouding documenten vastleggen
Met een document management is het vastleggen van documenten eenvoudig. Scan, classificeer en valideer verkooporders, facturen, contracten etc. Met gebruik van een mobiel apparaat, pc, of MFP. Maak gebruik van automatische, op de cloud gebaseerde OCR in alle talen, scheidingsvellen met barcode, geïntegreerd bekijken en indexeren, database-integratie en drag en drop van meerdere bestanden om papieren documenten gemakkelijk te kunnen digitaliseren, sorteren en opslaan.
Meer informatie aanvragen
Heb je vragen of wil je meer informatie?
Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag.
Wil je een beter inzicht krijgen in onze oplossingen en aanpak? Of zoek je
persoonlijke ondersteuning waarbij we echt naar je luisteren en je verder helpen?
Bij ons staat persoonlijk contact centraal. Ons team staat voor je klaar tijdens kantooruren en is bereikbaar via 085 0437950.
Gebruik ook gerust ons contactformulier. Laat je gegevens achter en we reageren snel.